Om os
SMARTFLOW bygger på gennemprøvede AI og OCR løsninger, der dagligt understøttes og udvikles af 100.000 vis af brugere over hele kloden.
Vi arbejder med afdelinger i Danmark og i Indonesien og har derfor 24 timers online monitorering af vores løsninger og egen baseret videreudvikling af vores system.
SMARTFLOW tilbyder derfor eksperter i hver del af systemets ydelser og kan således på Advisory level løfte alle opgaver fra rådgivning, til implementering og videreudvikling af vores kunders løsninger.
Vores Historie
Med mangeårig teknisk erfaring fra de største danske revisionshuse var det vores mål at finde en løsning der ikke kun kunne løse dagligdagsproblemer men skabe tid til kreativitet, nytænkning og overskud. Da vi fandt det videreudviklede vi løsningen og er nu stolte af at kunne lancere det til kunder over hele landet.
Vores Vision
Vi vil bringe automatisering til danske arbejdspladser, således at AI kan løse tidskrævende opgaver sikkert, simpelt og smart. Vi vil med SmartFlow skabe nye tankesæt og nye arbejdsmetoder til gavn for såvel arbejdsbyrden som tidsforburg og dermed budget
Vores Teknologi
SMARTFLOW bygger på gennemtestet teknologi udviklet specifikt til de opgaver det skal løse.
Det giver vores kunder et state of the art produkt bygget med de nyeste AI teknologier og uden unødige funktioner og komplicerede læringsprocesser.
SMARTFLOW
Med over 10 års erfaring i udvikling og implementering af unikke revisions platforme og med indgående indblik i alle dele af proces faserne blev SMARTFLOW løsningen skabt til at varetage og strømline leverandørfaktureringens mange markante tidsrøvere.
Vi har rådført os med beslutningstagere, bogholdere, revisorer og bilags godkendere for at tilgodese hvert enkelt behov og ønske.
Vi kan således sige at vores løsning ikke blot er blandt markedes bedste men også markedets mest brugervenlige og tilgængelige system.
Vi er stolte af at kunne levere gennemanalyserede processer og ROI venlig opsætning således at vi fra dag et kan spare vores kunder for mange penge, problemer og ikke mindst for en masse unødig tid brugt på leverandørfakturaer.